نهاد رهبری دانشگاه پیام نور همدان برگزار می کند

کلاس های قرآن/ نهج البلاغه/ مهدویت / احکام / مهارت زندگی و... 

با امتیاز نمره میان ترم در دروس معارف. 

مهلت ثبت نام تا ۲۴/۱۲/۹۰ در دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور همدان. 

 

با شرکت در این کلاسها لازم نیست سر کلاس دروس معارف حاضرشید یا اگه درستون خودخوان ارائه شه می تونید نمره میان ترمرو از این کلاسها کسب کنید.

دعوت به همکاری .

از علاقه مندان  برای همکاری در سایت زیست شناسی پیام نور دعوت می شود آمادگی خود را از طریق ثبت نظر به ما اعلام کنند!

دانشجویان توجه داشته باشند.

دانشجویانی که  واحد آزمایشگاه رو به تنهایی انتخاب کرده اند توجه کنند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان کلاس آزمایشگاه بر گزار نمی شود و در سیستم گلستان استادی برای ثبت نمره دانشجو در نظر گرفته نمی شود حتی اگر در ترم قبل در آزمایشگاه شرکت کرده باشند در ضمن دانشجو مجبور به حذف درس شده و هزینه واحد قابل استرداد نیست. پس دروس آزمایشگاهی را به همراه گروه انتخاب کنید. 

 

انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور

براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ از ۱۱بهمن آغاز میشود و تا ۲۰بهمن ۹۰ ادامه خواهد داشت.دانشجویان برای مهمان شدن در نیمسال دوم می‌توانند تا ۱۰ بهمن به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور مراجعه کنند. شروع کلاس ها بر اساس تقویم آموزشی از ۲۳ بهمن می باشد و حذف و اضافه در این نیمسال از ۶ اسفند تا ۱۱ اسفند ۹۰ خواهد بود.همچنین لازم به ذکر است مهلت ثبت نمرات میان ترم در این نیمسال تا ۲۳ خرداد تعیین شده است و امتحانات از ۲۰ خرداد شروع خواهد شد و تا ۱۶ تیرماه ۹۱ ادامه خواهد داشت.